Shop Mobile More Submit  Join Login
Kyoshiro by Kosmik90 Kyoshiro by Kosmik90
Kyoshiro from the Ginga series. The background is awful. :O



Kyoshiro (c) Yoshihiro Takahashi
Art by Me
Add a Comment:
 
:iconwolfxfoxfan:
WolfxFoxFan Featured By Owner Apr 10, 2015  New member
He's my absolute fav
Reply
:iconsapphiresaphira:
SapphireSaphira Featured By Owner Dec 20, 2010  Hobbyist Writer
Wow, awesome! I :heart: Kyoshiro.
Reply
:iconkosmik90:
Kosmik90 Featured By Owner Dec 21, 2010  Hobbyist Digital Artist
Thank you! :D I like him too. :) Such a cool character. ;)
Reply
:iconsassywolfgirl:
Sassywolfgirl Featured By Owner Dec 13, 2010
sexy
Reply
:iconkosmik90:
Kosmik90 Featured By Owner Dec 14, 2010  Hobbyist Digital Artist
Hahaha, thank you! ;)
Reply
:iconsassywolfgirl:
Sassywolfgirl Featured By Owner Dec 14, 2010
np
Reply
:icongdw-fan:
GDW-fan Featured By Owner Dec 13, 2010  Student Traditional Artist
Kyoshiro is one sexy beast :3
Reply
:iconkosmik90:
Kosmik90 Featured By Owner Dec 14, 2010  Hobbyist Digital Artist
Hahaha, that's so true! :XD:
Reply
:icongdw-fan:
GDW-fan Featured By Owner Dec 14, 2010  Student Traditional Artist
yush!... OH! i just noticed the sheath! Verry nice :3
Reply
:iconkosmik90:
Kosmik90 Featured By Owner Dec 15, 2010  Hobbyist Digital Artist
Hahaha! :D Yes it is, lol. :XD:
Reply
:icongdw-fan:
GDW-fan Featured By Owner Dec 15, 2010  Student Traditional Artist
LOL yup!
Reply
:iconweedxkyoshiro1995:
WeedxKyoshiro1995 Featured By Owner Dec 13, 2010
Awesome drawing! 8D
lawl, I see you actually gave him a penor, which Yoshihiro avoids. xD
Anyway, my pervertness aside, this is a really awesome drawing of Kyo-kun! I love the detail and shading and especially for some reason, his teeth.

Oh, and the background looks awesome too.
Reply
:iconbart12345:
bart12345 Featured By Owner Jan 28, 2011
i don't know why Yoshihiro avoids putting those on them.
Reply
:iconweedxkyoshiro1995:
WeedxKyoshiro1995 Featured By Owner Jan 29, 2011
Yeah, I mean he can draw Hiro tearing off dogs balls, but he can't draw their genitals? Lawl.
Reply
:iconbart12345:
bart12345 Featured By Owner Jan 29, 2011
yeah.he's very odd indeed.
Reply
:iconkosmik90:
Kosmik90 Featured By Owner Dec 13, 2010  Hobbyist Digital Artist
Hahaha, you noticed he had that "thing" down there? :XD: That's funny. :D Well, that kinda belongs to my art, haha. But thank you really. :)
Reply
:iconweedxkyoshiro1995:
WeedxKyoshiro1995 Featured By Owner Dec 13, 2010
No problem. It's really an awesome drawing. :)
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 1300 × 1600




Details

Submitted on
December 13, 2010
Image Size
1.5 MB
Resolution
1300×1600
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,068
Favourites
60 (who?)
Comments
17
Downloads
26
×